expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, April 2, 2010

Aku ada blog?!

"Blog itu sesuatu yang amat menarik."

"Aku ada blog."

"Jangan bagitahu sesiapa URL blog aku. Aku malu."

"Weh, ko pun buatlah blog."



Assalamualaikum W.B.T,

Firstly, ucap tahniah kat aku sebab setelah sekian lama Internet ni wujud, baru skarg aku ada blog. Sangat kezam an? (ketinggalan zaman) HAHA. But anyways, akhirnya aku berjaya jugak hasilkan my first masterpiece, diary-tapi-semua-orang-boleh-baca ni. Okey, nak clarify. Aku create blog sebab boleh dikatakan agak terpengaruh la dengan apa kawan2 aku cakap. (rujuk dialog di atas) But the main reason is,, jengjengjeng. Aku perlukan satu tempat di mana aku boleh luahkan semua feelings yg x mampu aku luahkan secara lisan. Chewah.

Aku tahu, lambat-laun.. Orang tahu jugak blog ni. And maybe coincidentally, ada nama2 korang dalam blog aku. So aku nak mintak maaf awal-awal kalau ada terkutuk korang kat sini ek. HEHE. Kalau nampak semua kutukan, ejekan, perlian secara x langsung aku uh, diam2 je la. Bese a aku, x sah kalau x kutuk orang. HAHA. Okey, telah selesai Muqadimah aku yg x berapa panjang lebar nih. :))

First entry nih, x tahu la nak cakap pasal apa. Lain kali je la kita story-story kat sini. Adios. Chow. :D

No comments:

Post a Comment