expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, August 21, 2010

Tag by Yasmin Abdullah

Adakah anda rasa anda hot?
Tidak. Aku cool. o_O

Bila kali terakhir anda makan pizza?
Hari Sabtu minggu lepas. Lepas tarawih. Setelah hari itu berbuka dengan melantak ayam masak merah , japanese beancurd , udang kari , daging masak lemak , ikan sweet sour , ayam percik , tepung pelita , etc. Okay hari itu perut aku hampir meletup.

Lagu terakhir anda dengar?
The Name I loved - Onew Shinee. *Fifa yang rekemen. Sedap~

Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Menyanyi. *guruh berdentum* Okay, better stop.


Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

Mirae - Kawan-kawan.
Kiwi - Hafizah je.
Mammon - Certain friends.
Gigi besi / Gigi emas - Jannah & Fitrah. *kadang2
Amirae - Makhluk2 yang suka mengacau kerana tahu aku tak gemar nama itu.


Tag 8 orang lagi.

  1. Afifah Hasbi
  2. Madihah Azhar
  3. Mardhiah Fauzi
  4. Hanis Amalina
  5. Fadhilah Hana
  6. Farah Najihah
  7. Munirah Hanum
  8. Yulis Noor
Saje tag walaupun kebanyakan daripada mereka tak tahu pun blog aku. HOHO


Siapakah no. 1 kepada anda?
Pembekal sambal. ;)

Katakan sesuatu mengenai no. 5.
Muka dia cepat merah macam tomato.

No. 3 ada hubungan dengan siapa?
Ada budak MRSM minat dia. Mardhiah, ingat aku tak tahu ke.

Bagaimana dengan no. 4?
Hanis ada banyak hubungan. Hubungan kekeluargaan, persahabatan dan sebagainya. Tak tersenarai.

Pesanan buat no. 6.
Aku rasa Gerard hensem. Maka bersedialah untuk bersaing.

Kata-kata cinta buat no. 2.
Till death do us apart. Eceh.

No. 7 dan no. 8 ada persamaan.
Persamaan linear kah? Maaf, aku tak suka Addmaths.

Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang tag anda.

Bergaya.
Manga maniac.
Obses dengan Hlovate.
Suka pelangi.
Bekas madu Fitrah. ;)

Persamaan kambing dengan lembu.
Dua-dua pun dagingnya aku tak makan. Tapi susu mereka bermanfaat ye. Cow's milk buat minum. Goat's milk buat sabun.

Perasaan anda buat tag ini.
Tiada perasaan. Mungkin aku ini android bernyawa?

No comments:

Post a Comment