expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 23, 2010

Satu je aku nak cakap,,

Jangan rindu aku.




Aku pergi membawa diri dalam keadaan duka. Meninggalkan homework yang setinggi gunung everest tu dengan hati yang lara. Aku tensi. Aku sangka cuti ni, boleh la nak rileks main fesbuk marathon drama layan novel komik manga semua tu, tapi hampa. Tugasan yang diberi terlalu banyak untuk tulang yang hanya empat kerat nih. Aku keciwa tahu, keciwa!

Jadi, aku perlukan sesuatu untuk distract aku daripada terus stress macam nih. Aku dah call Siwon, dia pun kata on.

So, tata. Oh ya selaku pelanggan tetap booth Mark Zuckerberg, kalau ada yang tanya mana aku menghilang cakap je aku pegi honeymoon. Salam~

No comments:

Post a Comment