expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, December 5, 2010

Korang tengok. Korang judge.

Mungkin ramai kecewa kot lepas baca entry kali ini.

Ye lah, ingatkan tuan punya blog yang lawa lagi comel anggun ayu words cant describe her beautybatak ni nak updet pasal holiday dia baru2 ni.

*Gaya macam ada je yang menanti cerita pasal holiday kau. Cehhhh. Diorang cuma menanti cokelat kau je la, Mira. Ya kawan2 aku memang materialistik.

Malangnya tidak. Post ni takde kaitan dengan semua tu. Eh, jangan nangis. *sambil sua henkercif* Nanti lepas ni, InsyaAllah aku citer pasal holiday aku yep. HAHA

Ha, berbalik kepada perasaan yang tak sabar nak diluahkan nih.

Aku selaku pelajar yang sedang bergembira sakan di rumah kerana telah habis sesi persekolahan pada tahun ini semestinya mempunyai banyak masa di rumah. Dan sejujurnya 60% ada depan laptop, 40% tido.

Dah majoritinya ada depan laptop jadi mestilah ada macam2 yang aku a.k.a pelajar ni cuba discover kan? Ya, dan lihatlah hasilnya ini.



*cukuplah aku tunjuk page yang 1st, tak sanggup belek page seterusnya*


Eh, apa susah2 pakai magnifying glass tu? Kelik je kalau nak jelas. ;)


Kemudian lihat discovery terbaru ini pula.




Okay sekarang nak tanya sikit. Ini blog aku ke blog Fitrah?

Fitrah, sila beri keterangan yang jelas.

No comments:

Post a Comment